2007-12-07

Ramverk för ASPX TaskForms i Sharepoint 2007

Jag har planer att skapa ett litet projekt som ni kan använda för att enkelt skapa aspx taskforms. Har idag en god ide om hur detta projekt skall se ut och avser att lägga upp det på codeplex under en licens som tillåter er att använda lösningen kommersiellt (och utan möjlighet att hålla mig som ansvarig för något)

Projektspråket blir engelska och jag lutar just nu mot creativecommons som licens.

Största utmaningen just nu är att hitta på ett bra namn, om ni kommer på något så maila mig gärna =)

  • SPAspTask
  • AspMyTask
  • SmartTask

Well, ni förstår mitt problem.. maila på! (eller skriv i kommentarerna till denna artikel)

1 kommentar:

Johan Dewe sa...

Den där var man ju tvungen att fundera ett tag på...
... men vad sägs om
"WF Task Forms Toolkit", eller WfTaskFormsToolkit. Eller kortare: TaskFormsToolkit, TFTK.