2008-10-21

PDC 2008 och min trevliga Xperia X1

Nu närmar sig PDC 2008 och denna helg flyger jag till Los Angeles för att ta till mig alla coola nyheter kring .NET 4.0, Oslo, Dublin, Parallellisering och så vidare.

Min kamrat på färden blir min nyinköpta Xperia, på flyget får den agera ljudboksuppläsare (kanske lite southpark också, man vet aldrig) och under själva sessionerna ska jag försöka posta blogginlägg hit =)

Nu går vi off-topic en stund och byter till skamlös reklam läget, ber om ursäkt för detta

En brist med Xperian är att den saknar ett vettigt verktyg för övervakning av aktier, som tur är har en fiffig kille (läs: jag) löst problemet och postat denna lösning på CodePlex (jag har inte släppt källkoden ännu men det kommer att ske strax när kodbasen stabiliserat sig någorlunda).

Här är en bild på EquityXpertsom du kan ladda hem här


Skriv gärna en blänkare om ni har en Xperia och har åsikter om EquityXpert, kom ihåg att den kräver .NET 3.5 och lycka till!

Inga kommentarer: